Αθανάσιος Δήμας

Δόκτωρ


O Δρ. Δήμας Αθανάσιος είναι συντονιστής του Τμήματος Καταγραφής και Μέτρησης Υπηρεσιών Ερευνητικής & Καινοτομικής Δραστηριότητας του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης, Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.

Είναι επίσης συν-ιδρυτής και Μάρκετινγκ Μάνατζερ της συμβουλευτικής εταιρίαs Saint Startup (www.saintstartup.com) και σύμβουλος επιχειρήσεων αρκετών εταιριών του ιδιωτικού τομέα και ιδιαίτερα των νεοφυών. Έχει διατελέσει επίσης σύμβουλος μάρκετινγκ και ψηφιακού μάρκετινγκ στη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων του ΕΒΕΑ (ΘΕΑ) και σύμβουλος στρατηγικής νέων επιχειρηματιών (Attica Broadcasting Αctivities) στο Εθνικό και Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών.

Στο παρελθόν έχει διατελέσει διευθυντής των μεταπτυχιακών προγραμμάτων MBA for Executives και MSc Digital Marketing του Οικονομικού Κολλεγίου Αθηνών που προσφέρονταν σε συνεργασία με το Plymouth Business School – Plymouth University.

O Δρ. Δήμας Αθανάσιος έχει πτυχίο και διδακτορικό από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και μεταπτυχιακό από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Διδάσκει επίσης από το 2012 “Στρατηγική Επιχειρήσεων” στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Οικονομική και Διοίκηση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων” του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Από το 2006 μέχρι και το 2013 έχει εργασθεί ως ερευνητής σε αρκετά Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα με το Πανεπιστήμιο Πειραιά και το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Από το 2012 διδάσκει “Στρατηγική Διοίκηση” στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκηση και Οικονομική των Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων και Πληροφοριακών Συστημάτων του ΕΚΠΑ. Στο παρελθόν έχει διδάξει στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2006-2009) “’Ερευνες Μάρκετινγκ”, “Στρατηγικό Μάρκετινγκ” , “Μάρκετινγκ και Διοίκηση Υπηρεσιών” και στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Ελλάδος (2011-2012) “Λιανικό Μάρκετινγκ”, “Βιομηχανικό Μάρκετινγκ” και “Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων”.

Τα επιστημονικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στο χώρο του Μάρκετινγκ και Ψηφιακού μάρκετινγκ και στο χώρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκυρα διεθνή περιοδικά όπως International Journal of Shipping and Transport Logistics, Maritime Policy and Management, Maritime Economics and Logistics, καθώς επίσης και σε διεθνή συνέδρια American Marketing Association, Academy of Marketing, International Association of Maritime Economists κ.α.

Πρόσφατες Δημοσιεύσεις
  1. Pantouvakis A. and Dimas A (2017), “Alternative Strategies in the shipping industry: Quality vs Price” Maritime Economics and Logistics, Forthcoming 2017

  2. Pantouvakis, A., and Dimas, A., (2013), “The role of corporate agility and perceived price on the service quality – customer satisfaction link. Some preliminary evidence from the shipping industry", International Journal of Shipping & Transport Logistics, Vol. 5, Nos. 4/5

  3. Pantouvakis A. and Dimas A. (2010), “Does ISO 9000 Quality Management System matters in the company performance? Evidence from the shipping industry”, Maritime Policy and Management, Vol.36, No.5,pp.505-522.

  4. Pantouvakis A, Chlomoudis C,. and Dimas A., (2010), “Marketing Strategies in Port Industry: An Exploratory Study and a Research Agenda” American Journal of Economics and Business Administration 2 (1): 64-72

  5. A. Pantouvakis, Chomoudis, C and Dimas A.,(2008) “Testing the SERVQUAL scale in the passenger port industry: A confirmatory study”, Maritime Policy and Management,,Vol 34,No5, pp.449-467.